Wydawnictwo WKOŁO z radością ogłasza, że właśnie podpisało umowę wydawniczą na polskie wydanie światowego bestsellera Sport Marketing – książki uznawanej na najważniejszą na świecie pozycję w dziedzinie marketingu sportowego! Możemy też zdradzić, że prace nad tą książką toczą się już od kilku miesięcy, dzięki czemu jeszcze w tym roku będziemy w stanie opublikować pierwsze materiały (m.in. okładkę i darmowy fragment), natomiast premiera powinna nastąpić pod koniec I kwartału 2026 roku. Dodamy, że będzie to najnowsza (szósta) edycja książki, w pełni dostosowana do aktualnych realiów rynkowych. Wśród tematów poruszanych w publikacji znajdą się m.in.:
- wpływ nowych technologii, transmisji online i zakładów sportowych na rozwój branży,
- rola danych i analityki w podejmowaniu decyzji marketingowych,
- znaczenie mediów cyfrowych i platform społecznościowych w strategii komunikacji,
- aktualne regulacje dotyczące wizerunku sportowców (NIL), sponsoringu i promocji,
- nowoczesne rozwiązania w sprzedaży biletów i zarządzaniu relacjami z fanami.
Sport Marketing to zdecydowanie najbardziej ambitny projekt, jakiego się do tej pory podjęliśmy. Publikacja ma objętość ponad 30 arkuszy wydawniczych i zawiera kilkaset zdjęć, tabel i wykresów (czyli jest niemal 3-krotnie obszerniejsza, niż typowa książka). Wierzymy jednak, że nasz wysiłek się opłaci, a książka wypełni rynkową lukę, dostarczając czytelnikom aktualnej wiedzy, inspiracji i praktycznych przykładów z dziedziny marketingu sportowego.

